vrijdag 7 mei 2010

Boyfriendblazer.














Misschien een beetje laat maar eindelijk heb ik er een, een boyfriendblazer! ik wilde al heel lang een boyfriendblazer maar omdat ik niet zo vaak in de stad kom, wij in Hellevoetsluis niet zo'n heel groot winkelcentrum hebben en ik ook niet via internet mag bestellen kwam het er niet van eentje te kopen. Hahah nu komt het ik ging dus shoppen in Breda en daar liep ik in de H&M zomaar tegen de blazer aan die ik heel graag wilde hebben maar vanaf de eerste dag gelijk als solt out stond en precies in mijn maat wat een geluk! Ik heb eens ff zitten kijken voor inspiratie op LookBook.
Op de een of andere koop ik altijd heel veel basics en dar wil ik vanaf want k heb nu heel mn kast vol hange n met basics en een paar bloesjes enzo dus ik ga me nu even concentreren op anderew dingen haha.
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten