zondag 15 augustus 2010

Military look





De military look gaat al een paar seizoenen mee en I love it! De look van Olivia Palermo is mijn favoriet.

Ik kan gewoon niet wachten totdat het woensdag is! Dan ga ik lekker shoppen in Rotterdam. Een paar weken geleden kreeg ik de H&M catalogus binnen en ik wilde eerst online gaan bestellen. Totdat ik op het idee kwam om te gaan winkelen. Ik heb meteen gevraagt aan me moeder of ze zin had om te gaan winkelen en dat had ze. Nu kan ik ook gelijk een leuke Military oufit gaan shoppen!
xoxo

3 opmerkingen:

  1. Shopse! ik wil het wel zien hoor hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love military!Specially the top picture very chic x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love those jacket, I have one myself and can't wait to wear them when it's warm enough! xx

    BeantwoordenVerwijderen