zondag 8 augustus 2010

New


Dit is lang geleden, dat ik heb geblogt. Ik hoop dat jullie mijn blog niet zijn vergeten want dit wordt mijn nieuwe bericht in 3 maanden:$.

Ik weet niet of jullie dit wel eens gezien hebben of dat het gewoon aan mij ligt maar ik keek dus net naar buiten en toen viel het me ineens op dat het aan de ene kant van het huis wel regent en aan de andere kant niet echt weird..

Deze zomer is echt crappy, het regent en het is koud, ik heb zelfs gister mijn winter laarsjes aangehad! Maar een voordeel we kunnen ons alvast uitleven op de najaars fashion:D. Want 2 weken geleden lag bij mij de najaars catalogus van de H&M al in de bus. Er zaten zijn weer zulke leuke dingen en ik ga dus voor het eerst bestellen via de catalogus en ik heb er helemaal zin in.
Have fun!
Xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten